Lara Popa

Vorba aia cu „hainele au personalitate” are toate șansele să fie adevărată, dacă ne gândim la TEYXO, un brand de haine din categoria high fashion, accesibil, totuși, pentru aproape toate femeile care nu vor să se îmbrace…și cam atât. În spatele acestui concept foarte curajos se află un om la fel de curajos, cu dorința de autodepășire și cu determinarea de a face mai mult decât activitate comercială. Lara Roxana Popa este inițaitorul TEYXO, creierul creativ din spatele unui business care, după 4 ani de existență, are acoperire internațională și vizibilitate prin inovația pe care o aduce la nivel de mindset, în special în rândul publicului feminin.

„Am vrut să schimb lumea” ne-a spus Lara atunci când am provocat-o să ne vorbească puțin despre de ce-ul ei. TEYXO a debutat în contextul în care Lara a considerat că lumea nu are nevoie doar de haine frumoase, ci de inspirație în viața de zi cu zi, de modele care să demonstreze celorlalți cât de important este să rămână puternici, să îndrăznească, să îți împlinească visurile, să iubească ce au și să își aprecieze corpurile.

„Cred că atunci când am realizat puterea pe care poate să o aibă brand-ul meu TEYXO și impactul asupra atâtor oameni, mai exact după primii 2 ani, atunci am început să ofer mult mai mult clienților, dar și urmăritorilor de pe rețelele sociale, pentru că am început să creez videouri, am lansat o revistă online și toate acestea au întărit mesajul pe care voiam să îl transmit. Atunci am început să primesc și foarte multe mesaje de încurajare și apreciere de la “TEYXO World”, cum îmi place să le spun, care pe lângă modelele noastre, îmi mulțumeau acum pentru bucuria pe care le-o aduc, pentru inspiratia de a îmbrățișa din nou viața după o boală sau libertatea de a fi ei înșiși, ceea ce este, pentru mine, cea mai mare realizare de până acum.”

„Nebuni, frumoși, însetați de cunoaștere”, sunt câteva dintre atributele utilizate de Lara pentru a descrie generația Milenials, tineri care nu știu doar un singur lucru, ci le place să bifeze cât mai multe experiențe. Se regăsește foarte mult în această generație, în jurul căreia construiește un model demn de urmat. Lara și-a urmat visul și nu a încetat să muncească pentru ceea ce și-a dorit să realizeze. Nu crede în poveștile cu oameni de succes care au ridicat business-uri într-o singură zi și transmite tinerei generații mult curaj.

 

Scris de Isabela Neague

Îndemn

„Nu așteptați! Aveți toate ustensilele pentru a vă crea șansa acum. Aveți toate resursele pentru a reuși, sunt deja în voi. Nu veți pierde nimic dacă riscțai, dar veți pierde dacă rămâneți pasivi. Nimeni nu a avut un start ușor sau o viață lină. Când veți ajunge la bătrânețe, nu vă veți aminti ceea ce nu ați făcut, ci ceea ce ați făcut: micile bucurii și plăceri, fricile și temerile, dragostea și fericirea, călătoria voastră!”