Alin Pandaru

De la articole pe blog, daily vlog, Săptămâna cu…. un artist, În backstage cu… și Oamenii Bucureștiului a mai rămas doar un pas până la lansarea primului scurt metraj. Alin sau Pandutzu, cum îl strigă toată lumea, și-a pus amprenta în online prin lucrurile pe care le-a creat și prin dorința de a aduce ceva util și interesant comunității sale.

Totul a început atunci când ideea de a face un material video cu Bucureștiul gol și-a făcut loc printre viitoarele proiecte ale lui Pandutzu. Cum ideile clasice nu-l caracterizează, a valorificat ideea de singurătate asociind-o cu o statistică despre cum 1,5 milioane de persoane vârstnice se simt singure sau inutile și uneori trec săptămâni întregi fără să vorbească cu cineva. „Aveam de mult ideea de face un clip pe 1 ianuarie, când e orașul gol, însă mi-am dat seama ulterior că ar fi interesant dacă acesta ar avea și un mesaj legat de singurătate”, spune Pandutzu despre scurtmetrajul său, SINGUR.

 

Cariera unui creator de conținut întâmpină multe provocări și momente importante în carieră: de la crea ce îți place și până la a ajunge la câți mai mulți oameni pentru a răspândi mesajul dorit. Cu peste 24k de subscriberi pe canalul său de YouTube, Pandutzu a reușit să adune în jurul său o comunitate care îl sprijină și îi susțin proiectele. „Primul moment cu adevărat important a fost chiar lansarea scurtmetrajului SINGUR.”, care a însemnat, de asemenea, și transmiterea unui mesaj de conștientizare, ne-a povestit el.

 

Millenials este generația cu poate cel mai mare impact în zilele noastre și așa cum ne povestește Pandutzu, datorită faptului că am avut șansa de a „crește” în același timp cu tehnologia și am experimentat multe vremuri, acest lucru ne oferă un avantaj în a privi lucrurile. „Aș spune că sunt oameni informați, care nu mai iau lucrurile de-a gata și care știu ce vor. Suntem oameni care profită la maximum de faptul că trăim într-o lume liberă și că putem călători foarte ușor în întreaga lume.”, ne descrie Pandutzu această generație.

 

Îndemn.

Nu uitați să fiți curioși. Chiar dacă acum totul e la un click distanță, vă ajută foarte mult să vă documentați și mai mult pe subiectele care vă interesează!”, iar pentru generația lui are un mesaj simplu: „Acceptați generația tânără și încercați să vă adaptați.